Go with the flow


Precis hemkommen från en fika och lite update från min Livan! På
måndag börjar hon sin bartenderutbildning, coolt ju! Sen ska hon
göra Stockholm med mig. Var in en sväng på myrornas också och
hittade det ena och det andra (towe, blir du stolt?:P) Men är man
arbetslös så lär man tyvärr hålla i slantarna, Något som jag
verkligen inte är speciellt bra på. Uuuuh. Någon som har tips hur
man klarar sig från att ramla dit shoppingfällorna när man
verkligen inte får så tar jag tacksamt emot dom! Kanske ska
ordna upp i garderoben och inse att jag faktiskt har kläder så jag
klarar mig i typ 5 år framåt iaf, men suck, det är ju så kul att
shoppa!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej Tjejen!

Jag har 2 tips!



TIPS 1:

Köp en plastlåda

(ganska stor med lock typ på Clas Ohlsson)

Sedan rensar du gaderoben och ta ur plagg du inte använder just nu. Lägg dem i plastlådan samt accesoarer och igen med locket sedan upp på vinden med lådan. Ta fram den om några månader igen, då är kläderna som nya!



TIPS 2:

När du ändå rensar kläder, kolla vad du kan sy om. Sätta på enkla tygsaker/pärlor/knappar.

Enkla förnyelser på dina plagg, samt att du får vara kreativ och inte spendera pengar. Och DU är den enda som har det plagget.



Lycka till!

2010-10-05 @ 16:05:21
URL: http://elanger.blogg.se/
Postat av: Cicci

2010-10-05 @ 16:08:02
Postat av: Cicci

Jisses Emelie vilka bra tips!!:) nu fick jag lite ny inspiration!!:)

2010-10-05 @ 16:08:39
URL: http://ceciliathomsson.blogg.se/
Postat av: towis

jag är SÅÅ stolt ;)

2010-10-05 @ 18:13:26
URL: http://whogivesadamn.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0