Wonderful Autumn


Det är bra underbart väder ute nu. Inte för kallt och inte någon snö
så långt ögat kan nå, tack och lov för det. Snön får vänta om den nu
ens behöver komma alls? Jag önskar att vinter var som det är nu ute,
lite lagom kallt så att de räcker med den där fina jackan istället för
den där tjocka fula. Och så ska det vara sådär lite små soligt och fint
så man kan gå på massa mysiga promenader med sin kära och bara
hålla handen och mysa:) Men jag får väl drömma ett tag till för snart
står jag ju där och skrapar rutorna på bilen! ååå! Haha.

Här ovanför är förresten en gammal bild från en plåtning tillsammans
med Helen och en tjej som heter Ellinor som fotade. Gillar den, för
jag ser lite sådär höstigt busig ut. Men ack vad liten jag ser ut, typ
våran första plåtning va? Tänk va, nu är vi typ uppe i, tjaa, 30 tal?

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0