Påpälsat!


Såhär snygg vill man ju gärna vara! Tänker efterapa denna klädkombo
direkt jag kommer hem igen. Har varken packat min vita lurvkofta från
bikbok eller någon långklänning, men jag har packat mycket annat
snyggt och... Jag har syndat och shoppat idag. Fick lite dåligt samvete
men det är jag värd! Ibland ska man unna sig och det är ju mina egna
välförtjänta pengar så jag får väl spendera dom precis hur jag vill!
Känns ju skönt att jag ändå tänker på det. Man vill ju gärna ha kakan
men samtidigt äta den. Vill shoppa men ändå ha pengarna kvar. Nu
ska jag hålla i slantarna ett tag för nu har jag shoppat på mig plagg
för ett bra tag framåt. Plus att det är ju inte som att min garderob
står och gapar helt tom hemma, nää. Imorgon ska jag mysa med mina
fina vänner, kolla idol på kvällen och ladda till tusen för på lördag
morgon gäller det, Då ska jag gå modevisning för Wella och hela frisör
sverige är det som är bjudna till den showen! Spännande!:)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0